- Strona główna
- Aktualności
- Gmina Wilków
- Urząd Gminy
- Fundusze pomocowe
- Archiwum
- Galeria
- eUrząd
- Inwestycje
GKR. 042.2.2017
Wilków, 11.10.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE KONKURENCYJNOŚCI
DOTYCZY: udzielenia zamówienia publicznego na dostawy o wartości szacunkowej poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro (bez obowiązku stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych) (t .j Dz. U. z 2017 r. Poz.1579).
1. Zamawiający
Zamawiającym jest Gmina Wilków , w imieniu której występuje
Wójt Gminy Wilków
ul. Wrocławska 11
46-113 Wilków
REGON 531412770
NIP 752-13-59-196
tel. 77 419 55 11
fax. 77 419 55 11
Godziny pracy Zamawiającego: 7:00 -15:00 od poniedziałku do piątku.
Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowienia@wilkow.pl
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.wilkow.pl
Miejsce publikacji ogłoszenia:
Strona internetowa Zamawiającego: www.wilkow.pl,
Siedziba Zamawiającego – tablica ogłoszeń
2. Tryb zamówienia
Niniejsze zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.
Niniejsze zamówienie zostaje przeprowadzone zgodnie z zachowaniem zasady konkurencyjności, jawności, przejrzystości i równego dostępu. W przypadku użycia w treści niniejszego Zapytania słowa „Wykonawca” należy rozumieć „Oferent”. W sprawach nieuregulowanych w zapytaniu ofertowym i umowie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
Postępowanie w formie zapytania ofertowego oznaczone jest znakiem: GKR.042.2.2017 Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak z dopiskiem „ Aktywne przedszkolaki w Gminie Wilków”.
3. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem ( jeżeli dany asortyment wymaga montażu ) pomocy dydaktycznych, materiałów papierniczych, sprzętu multimedialnego , sprzętu biurowego, mebli i urządzeń zabawowych w ramach projektu „Aktywne przedszkolaki w gminie Wilków” realizowanego przez Gminę Wilków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Nr umowy RPOP.09.01.03-16-0005/16-00
Oś priorytetowa IX- Wysoka jakość edukacji
Poddziałanie 9.1.3 Wsparcie edukacji przedszkolnej.
Wymieniony wyżej asortyment powinien być fabrycznie nowy, wolny od obciążeń osób trzecich , musi posiadać tam gdzie jest wymagane prawem - dopuszczenia, certyfikaty i atesty i posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż określony w ofercie i w zapytaniu ofertowym.
Gwarancja wymagana przez Wykonawcę od daty odbioru asortymentu / urządzeń / sprzętu bez wad i usterek:
- urządzenia zabawowe 36 miesięcy
- sprzęt multimedialny i biurowy 24 miesiące
- pozostały asortyment 12 miesięcy, za wyjątkiem materiałów papierniczych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego (załączniki Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5 - stanowiące integralną część zapytania ofertowego).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podzielony na części /zadania.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części/zadania.
W niniejszym postępowaniu ofertowym datę „20.10.2017 r.” zastępuje się datą
„25.10.2017 r.”( data składania i otwarcia ofert).
Załączniki: